tisdag 20 februari 2018

Förkylt.......



Fy sjutton, nu har jag varit hemma från jobbet idag. Fått en rejäl förkylning i söndagskväll, den kom som ett skott!!! Feber runt 39 grader och värk i kroppen!!! Ja ja... jag ska inte klaga.. det var säkert 4-5 år sen jag var förkyld. Men inte sjutton är det roligt heller, men det kunde alltid vara värre.... och idag är jag piggare. Febern har gått ner och huvudvärken är borta. 
Men jag är ju inte van att vara sjuk, och det blir så himla tråkigt att ligga här i sängen.

Men nog om detta nu. I söndags var jag med NBK som hade uppvisning på Föreningsdagen hemma i Norberg. Några av tjejerna var där och visade olika grepp för dom som ville se på. Dom är så otroligt duktiga alla tjejerna o killarna i klubben, så jag är så stolt över att kunna få vara med i klubben.

Nu önskar jag dig en härlig vecka trots att vi, i alla fall här i Dalarna nästan är insnöade!! Ha de så gott!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar